יום חמישי, 29 ביולי 2021

עשינו זאת

התכנון המקורי שלנו היה שנבטל את התור בלין, אבל בסוף לא ביטלנו. ג'ינג'י החליט שכדאי לקבל עוד חוות דעת ואם כבר יש תור אז למה לא ללכת? וככה הגענו אתמול למרפאת לין בחיפה, בטוחים שהם יעיפו משם את ג'ינג'י כמו שעשו בבית חולים העמק. גם אם הם לא יעלו על זה שהוא כבר עשה ביופסיה לפני שבועיים הם בטח לא ילכו וינתחו אותו סתם ככה בלי ביופסיה, נכון? לא נכון. נכנסנו לשם בסביבות עשר וחצי ובשתיים הוא כבר היה אחרי כל הסיפור. לא ראו שהוא היה בבית חולים העמק למרות שגם בית החולים שייך לקופת חולים כללית והרופא שם לא חשש כלל לנתח. 

אחרי שחיכיתי לו המון המון זמן וכמעט סיימתי את הספר שלקחתי הוא יצא פתאום, נראה כמעט כמו תמיד חוץ מתחבושת קטנה על האוזן. היינו רעבים ולכן הלכנו לאכול במסעדה ואחר כך נסענו הביתה. כל הזמן חיכיתי שההרדמה תעבור ושג'ינג'י ידרוש כדורים נגד כאבים. ההרדמה באמת חלפה אבל הוא אמר שלא כואב לו כלום ואפילו נסע בערב לעבוד. ממש פלא רפואי האיש הזה. היום נוריד את התחבושת הקטנה ונשים משחה כמו שהורו לו במרפאה. 

חוץ מזה קיבלתי שוק קטן ולא נעים. גיליתי ששניים מהאנשים שאני פוגשת כמעט כל יום בגינת הכלבים שלנו לא מחוסנים. נכון שאנחנו נפגשים בחוץ ולא מתחבקים או משהו כזה אבל בכל זאת... מיד הודעתי את זה לחברה שלי שיש לה רק ריאה אחת בגלל שחלתה בסרטן ריאות ובמזל אתמול היא לא הייתה. נורא הרגיז אותי איך הם אמרו במין גאווה טיפשית כזו שהם לא מחוסנים, לא מאמינים למשרד הבריאות ולא מאמינים בחיסונים. גיליתי את זה ממש במקרה ודי התרגזתי. מעכשיו אני אתפוס מהם מרחק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה