יום ראשון, 9 במאי 2021

השכן מהגיהינום

לצערי השכן המעצבן והמרגיז הוא דווקא בעלי. בשנה שעברה עבר חתול שחור בינו לבין השכנה שלנו. זה התחיל תמים, היא הבטיחה לתת לו לוחות עץ ובסוף התחרטה, הוא השאיל לה מקרר קטן וישן והיא חשבה שזו מתנה ולא טרחה להחזיר.

הוא העיר לה, היא הגיבה בצורה גועלית ועשתה כלפיו תנועה מזרחית מגונה והוא חטף קריזה והחליט על מלחמת עולם נגדה. מעל שלושים שנה היינו שכנים טובים ולא רבנו כלל אבל בגלל תגובה פזיזה אחת וריב מטופש פתאום מלחמה!

השכנה שלנו היא טיפוס מיוחד, אם חד הורית, כיום כבר סבתא, אישה עצמאית ועקשנית שעושה הכל בדרכה שלה. עם השנים היא הקצינה ונעשתה קצת מוזרה, נורא מרגיז אותה שעוברים אצלה בשטח והיא כל הזמן חרדה לפרטיות שלה. נכנסתי אליה הביתה פעם כשהיא לא הייתה, היא לא נועלת את הדלת אף פעם, כדי לבדוק מה הבעיה עם האינטרנט שלנו שאיכשהו עבר אליה והיא הגיבה כאילו שדדתי אותה והרסתי לה את הבית ולקינוח השתנתי לה באמצע הסלון. וזו אישה שגרה אצלי עם הילדים שלה במשך כשבוע אחרי שהבית שלה נשרף. אני מבינה שיש לה בעיה ורגישות מיוחדת בנושא ומנסה לא לעצבן, אבל ג'ינג'י מתנהג בדיוק ההפך, עובר אצלה בשטח ומפני שמדובר בשטח משותף מותר לו ומנסה לשגע אותה בכל כוחו. אני ממש נגד וכל הזמן רבה איתו על זה אבל אין עם מי לדבר. הוא כועס עליה נורא ורוצה ללמד אותה לקח, כאילו שאפשר, ומנסה למרר את חייה ובתמורה היא עושה אותו הדבר.

יש אפשרות להפריד חלקה משותפת בצורה חוקית אבל זה עולה הרבה כסף כי מעורבים בזה עורכי דין (כל פעם שמערבים עורך דין זה עולה המון) ולמרות שהיא זימנה עורך דין ועשינו תכנית בסוף היא נרתעה והפסיקה, כנראה בגלל המחיר. את ג'ינג'י זה מרגיז נורא, באמת לא ברור לי למה אבל הוא טיפוס רגזן וכשהוא תופס אנטיפטיה למישהו הוא מתקשה לותר. הסכסוך הזה, המטופש והמיותר כל כך, עולה לי בבריאות, אבל בעלי לא נותן לזה להפריע לו. איך זה ייגמר רק אלוהים יודע. כנראה רק אחרי שאחד מהם ילך לעולמו, או שאולי אני אקדים אותם ואלך לנוח בקבר? ימים יגידו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה