יום רביעי, 23 בדצמבר 2020

גשם של צרות

לפני כמה ימים כאבה לעוגי השן והסעתי אותו לרופא שיניים שנתן לו אנטיביוטיקה, נתתי לו גם כדורים נגד כאבים, אבל לא השגחתי שיאכל קודם משהו והוא לקח אוגמנטין על קיבה ריקה ואחר כך התחיל להרגיש רע, הקיא ושלשל וטען שהכדורים עשו לו חור בבטן. אחרי יומיים כאלה שבהם גם עלה לו החום המצב נרגע קצת אבל כאבי הבטן לא חלפו.

התחלתי לדאוג שאולי יש לו אפנדיציט, ידוע שזה מסוכן וחייבים לנתח מיד. היה לנו כבר סיפור כזה עם צץרץ כשהיה בן 16. החלטנו שצריך בדיקה דחופה במיון ואחרי שהוא היה בקופת חולים וקיבל הפנייה למיון הוא נסע לשם אתמול עם חבר שהסיע אותו ובמיון כמו במיון הכל לוקח זמן. עוגי שיש לו הפרעת קשב וסבלנות קצרה מאוד השתגע שם. הוא התקשר אלי כל הזמן להתלונן שלא בודקים אותו ולא שמים לב אליו ושהוא רוצה לחזור הביתה מיד. הוא פשוט התחרפן שם מרוב עצבים, ופרק כרגיל הכל עלי.

חיכו לתוצאות בדיקות הדם שלו והוא לא היה מוכן לקבל שדבר כזה לוקח זמן. אחרי חמש שעות בערך ואחרי שהוא צעק וצרח וכמעט ברח החוצה ועשה מהומה שלמה ולא הפסיק לשגע אותנו בטלפון סוף סוף הוא קיבל מכתב שחרור ואיזה חבר שהיה בחיפה הקפיץ אותו הביתה. לפי תוצאות הבדיקה אין לו דלקת והמליצו לו לנוח בבית.

וכמובן שאי אפשר שתהיה רק צרה אחת, חייבות להיות כמה בבת אחת, פתאום התחיל לגרד לי בעין שמאל, וכאב והתנפח ויש לי נפיחות נוראית מתחת לעין אחת, נראה זוועה וגם מרגיש לא נעים בכלל. קמתי בבוקר ונראיתי כמו מפלצת, עשיתי לי קומפרס מתה קמומיל ואחר כך הלכתי לקופת חולים. האחות בקופ"ח הפנתה אותי מיד לרופא שלי שגם היה חולה ולכן הלכתי לרופא אחר. הוא בדק אותי בתשומת לב והחליט שזו שעורה בעין ונתן לי משחה. אחר כך נזכרתי שתלשתי כמה שתילים של כתלית יהודה. אני אלרגית לאבקנים של הפרח הזה וחשבתי שבגלל שהוא עוד לא פרח הוא עדיין לא מסוכן לי ולכן לא השתמשתי בכפפות וכנראה שגם שפשפתי את העין. אולי בגלל זה היא התנפחה ככה? לא יודעת.

וכמובן שצרות באות בשלשות ופתאום הטלוויזיה שלנו השתגעה והמסך שלה נעשה נורא חשוך. זה כבר קרה בעבר אבל אחרי כמה דקות המסך התבהר, עכשיו הוא נותר חשוך כל הזמן ועוגי החליט שזה בגלל שיש תקלה בטלוויזיה. לא מצאתי את האחריות אבל הייתי בטוחה שהיא כבר פגה כי קנינו אותה לפני כשנתיים. השגתי את הספק שלה ודיברתי שם עם בחורה נחמדה שגילתה לי איך יודעים מאיזה דגם הטלוויזיה. צריך ללחוץ ארבע פעמים על כפתור ההשתק ומספר הדגם והסדרה מופיע על המסך, בעודי מבצעת את התעלול הנחמד הזה נמלכה פתאום הטלוויזיה שלנו והתבהרה כמו שצריך. בינתיים הבחורה במוקד השירות גילתה לי שיש לנו אחריות לשלוש שנים ושלחה לי מסרון עם הוראות איך לצלם מסך של תמונת ביקורת ומספר ווטסאפ שאפשר לשלוח אליו את התמונה כשהתקלה תשוב.

אני מלאת התפעלות מהשכלולים הדיגיטליים הללו שמאפשרים לנו לקבל שירות בקלות כזו ובלי לצאת מהבית. נקווה שהכל יסתדר בסופו של דבר ויהיה בסדר, אולי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה