יום רביעי, 18 בדצמבר 2019

יורצאיט

היום לפני שנה נפטרה חמותי בבית החולים. ג'ינג'י כמובן בדיכאון שאצלו מתבטא ברגזנות וקנטרנות מיותרת. המצב הזה פלוס התמכרות מפתיעה אבל חמורה לסדרה "הויקינגים" סדרה שאני פשוט לא סובלת עושה את השהות בחברתו לדי לא נסבלת.
אתמול הוא נכנס למיטה בצהריים וצפה שעות בויקינגים המתועבים האלה שכל הזמן רוצחים אחד את השני ומסתובבים רוב הזמן עם כתמי דם על הפנים והבגדים. בשאר הזמן הם אונסים נשים ורוצחים ילדים. מיותר לגמרי לדעתי.
רק לפני יומיים נזכרתי שבדיוק עכשיו חלפו עשר שנים מהרגע בו נשברה לי הרגל. שכבתי בבית עם גבס עד שסוף סוף נתחו אותי ואחר כך שכבתי עוד כמה חודשים במיטה, איבדתי את העבודה החדשה והתחלתי לסבול מכאבי גב. אחר כך התברר שאיחוי הנקע ברגל השבורה לא היה מוצלח כל כך, ולא מזמן גיליתי שבאותה רגל שבורה מסכנה צמח לי הלוקס ולגוס שדי מציק וגם נראה גועלי. מצד שני אני לפחות מסוגלת ללכת, מה שאי אפשר להגיד על אימא המסכנה. בגלל הניתוח ששינה את יציבת הגב שלה יש לה כאבים חזקים, בעיקר בבטן ובצלעות, ומה שיותר גרוע היא בדיכאון שבטח לא משפר את מצבה.
למרבה הצער אנחנו לא מצליחים להשיג להורי מטפלת זרה כי אף אחת לא רוצה לעבוד אצל זוג ובינתיים הם מסתדרים עם עובדת שבאה לבשל כמה פעמים בשבוע ועם המנוף המהולל שעוזר מאוד להזיז את אימא ממקום למקום.
צילום של הקרסול שלי אחרי הניתוח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה