יום שבת, 14 בדצמבר 2019

אחרי שבוע בבית

לא להאמין אבל אימא כבר שבוע שלם בבית, בלי מטפלת! דווקא פנו אלינו שתי נשים, שלשתיהן קראו טניה, אחת אפילו הבאנו להורי כדי שיפגשו והמפגש היה ממש מבטיח אבל בסוף לא יצא מזה כלום, היא כנראה קיבלה עבודה יותר משתלמת במקום אחר.
מפה לשם עבר שבוע והורי מסתדרים די יפה לבד. יש להם מישהי שבאה לבשל פעמיים שלוש בשבוע, אני וג'ינג'י גם עוזרים כמובן אבל בעזרת המנוף המשוכלל אבא מסתדר יפה מאוד עם החלפת חיתולים והעברת אימא ממקום למקום.
הוא רכש גם כיסא מיוחד שמעמיד אותה על הרגליים, זה חשוב מאוד שהיא לא תשב כל הזמן, חייבים לעמוד מידי פעם, ויש גם מדרגון שמוריד את הכיסא שלה במדרגות. המצב לא נורא סך הכל אם כי עדיין הם היו מעדיפים שתהיה איתם עוד מישהי בבית. יש חברות כוח אדם שמחפשות להם עובדת אבל אין לחץ.
לצערי לא הצלחתי למכור את הספה הקטנה שלהם שעומדת אצלנו בפטיו ומחכה וגם השטיח תקוע מגולגל במחסן. פרסמתי ביד2 ובפשפשוק ואולי בסוף זה עוד יקרה.
להפתעתנו הנעימה קופת חולים שולחת לאימא פיזיותרפיסט שיבוא כל שבוע לעבוד איתה ואפילו שלחו דיאטנית ובשבוע הבא היא תיסע לרופא השיניים שיסיים סוף סוף את השתלת השיניים שהיא התחילה עוד לפני שחלתה.
השיא של השבוע היה ביום רביעי, עמדנו לנסוע לקחת את הרכב של אבא לטיפול תקופתי במוסך ורגע לפני שיצאנו נכנסתי לחדר של עוגי שישן ביום כי הוא עובד בלילות ופתאום הוא קם מהמיטה נעמד בתחתונים באמצע החדר והקיא. הוא עובד בפאב והם חגגו באותו לילה לכבוד מישהו שעזב וזו הייתה התוצאה. אחר כך הוא הקיא עוד כמה פעמים וסבל מכאב ראש נוראי ונשבע שלא ישתה יותר אלכוהול. נראה כמה זמן זה יחזיק מעמד.
חשבתי שלנקות קיא על הבוקר זה גרוע אבל למחרת יצאתי עם הכלבים לטיול אחרי הצהריים ואפילו הקדמתי כי אמרו שירד גשם. לא הקדמתי מספיק, בדרך הביתה התחילה פתאום רוח חזקה וגשם עז שהרטיב אותי כליל. הגעתי הביתה רטובה לגמרי לגלות את בעלי היקר נם לו בשלווה מתחת לפוך. הוא בכלל לא שם לב שיצאתי, הנעליים שלי אגב לא התייבשו עד היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה