יום שישי, 26 ביולי 2019

עשינו זאת!

סוף סוף הצלחנו להשכיר את הבית של חמי וחמותי. זה לא היה קל בעיקר כי ג'ינג'י התעקש לשפץ אותו ולצחצח אותו היטב אחרי הזוג האחרון שגר שם עם חמישה כלבים ושני ילדים ולעולם לא ניקה ולא סידר כלום. הבית היה במצב קטסטרופלי ועד שנפטרנו מהם ירקנו דם.
השקענו בניקיון ובצביעה ואחרי שמצאנו סוף סוף מישהו שרצה להשכיר היינו צריכים להוסיף עוד מזגנים ולעשות עוד כמה שיפוצים קטנים והיום סוף סוף חתמנו על החוזה שעבר לפני כן המון שינויים והתאמות.
גם לדיירים החדשים יש כלבים אבל הם הבטיחו לנקות אחריהם ולא להזניח את הגינה. נקווה שיעמדו במילה שלהם.
הורי מתרגלים לאט לאט לחיים בבית. אימא פחות או יותר נכה ולא מסוגלת לעשות יותר מצעד אחד או שניים כשהיא נתמכת בהליכון. אחרי המון ויכוחים ומריבות אבא הסכים לקבל עזרה מביטוח לאומי. זמנית מגיעות להם 9 שעות אבל יש סיכוי טוב שיגדילו להם את השעות. שכנעתי את אבא לבקש מישהי שתעזור לו בשעות הבוקר. הוא צריך עזרה להוריד את אימא מהמיטה ולרחוץ אותה. ביום ראשון תתחיל לעבוד אצלם בחורה נחמדה שהסכימה לשעות הללו ונקווה לטוב. הפחד הכי גדול שלי הוא שאבא גם יקרוס בגלל הלחץ הגופני והנפשי ואז יהיו לי שני חולים על הראש.
לשמחתי חוץ ממני ומג'ינג'י באים לבקר אותם חברים וקרובי משפחה וכולם מביאים להם אוכל. המקרר מפוצץ ולא אתפלא אם אבא יעלה מחדש את הק"ג שהוריד בחודשיים האחרונים.
ג'ינג'י נוסע לטייל בחו"ל ביום שני ויחזור רק בעוד 12 יום. אני עדיין לא לגמרי בסדר עם הגב, יש שיפור עצום אבל עדיין קשה לי ואני מקווה שאצליח להתמודד עם הטיול עם הכלבים. אם לא אצליח עוגי יאלץ לקום מוקדם ולטייל אתם במקומי.
חוץ מזה גם נורא נורא חם, כולם בטח שמו לב לזה, והחום ממש מעיק השנה וגורם לכולם לעייפות ולעצבנות. אני ממש שונאת את הקיץ!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה