יום רביעי, 26 ביוני 2019

תאונה

אתמול בבוקר אימא התקשרה אלי ממש מוקדם לספר לי שאבא עשה תאונה עם הרכב שלו ואני חייבת לנסוע אליו מהר ולראות מה שלומו. ג'ינג'י טייל עם הכלבים והייתי לבד, הלחץ והאדרינלין השכיחו ממני את הכאב, דהרתי למכונית ופשוט טסתי לבית של הורי. אבא נתקע בחומה בשולי הדרך די קרוב לדירה שלהם. הרכב שלו אמנם הניע אבל ציר הגלגל הקדמי היה עקום וברור היה שצריך גרר. הוצאתי את אבא שהיה המום וקצת מבולבל מהמכונית שלו והסעתי אותו לבית שלנו. בינתיים היו כמובן טלפונים מכל המשפחה, הדוד והבנות דוד וכולם לחוצים ורוצים לדעת מה קרה. אבא רצה רק להגיע מהר לאימא ולדאוג שהיא תתקלח ותאכל ארוחת בוקר. אחרי כמה ויכוחים משפחתיים מיותרים הוחלט שאני אשאר ליד הרכב ואחכה לגרר ואילו אבא וג'ינג'י ייסעו לפלימן. הבעיה הייתה שקבענו עם חבורה של חוסים צעירים מכפר תקווה להיפגש במרכז המבקרים. זה ביקור שהיה מתוכנן כבר מזמן והם חיכו לו בקוצר רוח וכבר הוזמן רכב והכל. בכפר תקווה שוהים אנשים מוגבלים שחיים שם עם מדריכים והשגחה כמובן אבל מנסים שהם יהיו כמה שיותר עצמאיים. ביטול פשוט לא בא בחשבון ולכן נלחצנו ואיכשהו הספקנו הכל. אבא הגיע לאימא, הגרר הגיע לרכב ואפילו אני הגעתי למרכז המבקרים לעבוד עם ג'ינג'י. החוסים והמלווים שלהם נהנו מאוד מהביקור. קיבלנו מתנה נאה של סל קלוע נצרים עם קופסת עוגיות מלוחות ואפילו הספקנו לאכול ארוחת צהריים ולנוח קצת לפני שנסענו לרופא. הרופא בדק אותי ביסודיות רבה ואמר שאני צודקת ובאמת יש לי אישיאס והמליץ שאמשיך בפיזיותרפיה. סיפרתי לו גם על התאונה של אבא ועל הבלבול ואולי העילפון שהוא לקה בו למשך כמה שניות והוא המליץ מאוד על בדיקות.
כולם כולל אחי מארה"ב התנפלו על אבא שהוא חייב להיבדק כדי שלא יחלה גם כן. אבא מחה שהוא בסדר והוא רק התייבש כי לא שתה מספיק ואין לו זמן לבדיקות, הוא חייב לטפל באימא. מצד אחד הוא באמת חייב להיבדק, מצד שני להיות חולה רציני וממושמע זו עבודה קשה שמחייבת הקדשת זמן ומאמץ והוא מעדיף להקדיש את זמנו לאימא. בעיה.
אצל הרופא קרה משהו ממש מפתיע, הוא ביקש שלפני שהוא בודק לי את לחץ הדם שאנסה להירגע, לעצום עיניים ולנשום עמוק במשך כמה דקות. עשיתי את זה ובעזרת כוח הרצון הרגעתי את עצמי ותוצאות לחץ הדם שלי היו פשוט מעולות למרות היום הקשה שעבר עלי. 122/78 אם זה מעניין מישהו. לפעמים אני מפתיעה את עצמי לטובה.
אני ממשיכה בפיזיותרפיה כולל דיקור ובפלדנקרייז. הרופא גם מצא את תוצאות ה MRI שעשיתי לפני כמה שנים ומתברר שיש לי סיבה מוצדקת לסבול מכאבי גב אבל אם אמשיך לטפל בעצמי ואתמיד בפיזיותרפיה אוכל להמשיך לחיות עם הגב הפגום הזה עד מאה ועשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה