יום רביעי, 29 במאי 2019

אוסטיאומיליטיס ורטברלי

זה מה שיש לאימא שלי. דלקת בעצמות עמוד השדרה. עוד לא נתנו לה אנטיביוטיקה, קודם כל צריך לעשות  ביופסיה. למרבה הצער היא עלולה להישאר נכה גם אחרי שיתגברו על הדלקת כי כנראה שנגרם נזק לעצבים.
אבא ממשיך לשבת לידה מהבוקר עד הלילה ואנחנו באים לבקר מידי פעם. כל ההצעות להחליף אותו שינוח קצת נדחות בתקיפות.
מה עוד? ישראבלוג חזר ויש גם איזה עניין עם הממשלה, בחירות אולי? האמת, לא אכפת לי, שילכו כפרה על אימא שלי. זה הדבר היחיד שמעניין אותי עכשיו, שהיא תפסיק לסבול כאבים ושתוכל כבר לחזור הביתה אם כי כולנו מבינים שמה שהיה כבר לא יהיה יותר ואלא אם כן יקרה נס הורי כבר לא יוכלו להמשיך לגור בדירה המטופחת והאהובה שלהם. הם קנו אותה מעמידר בשנת 1960 וגידלו בה אותי ואת אחי. מאז שיפצו אותה מספר פעמים ועכשיו יש לה כניסה נפרדת וגינה קטנה ומדרגות מתעקלות עם עציצים יפים. אם אימא תצא מבית החולים על כיסא גלגלים הם יאלצו להיפרד מהדירה ולעבור למקום אחר. או לדיור מוגן מפואר מאוד ויקר מאוד שהקימו לפני כמה שנים בקריה שלנו, או לדירת הקרקע הקטנה שלנו שבה גרה עד עכשיו חמותי ז"ל.
מה יקרה בעתיד? אין לי מושג, נחייה ונראה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה