יום ראשון, 14 באפריל 2019

יום משוגע


היום היה פשוט מטורף וזה אחרי סוף שבוע עמוס עבודה ועתיר רווחים. הייתה לנו קבוצה מצוינת ביום שישי ובשבת היו המון קונים וקבוצה משפחתית מעולה של אנשים נחמדים וחובבי דבש, עולים מברית המועצות לשעבר כמובן, (אנשים נהדרים שמבינים בדבש ויודעים איך להתנהג). סיימנו את סוף השבוע עם כסף רב ומצב רוח מעולה למרות התקלה המעצבנת באינטרנט. יש לנו מסופון סליקה שעובד על אינטרנט של הוט ופתאום האינטרנט השתתק ולא יכולנו לתת לאנשים לשלם בכרטיס אשראי. מרגיז מאוד!
הבוקר קמנו מלאי מרץ ומוטיבציה (נכון כאב לי נורא הגב וקצת צלעתי אבל התעלמתי בגבורה) והכנו רשימה של משימות. השלט של המזגן במרכז המבקרים לא עובד, יש עובש מגעיל על התקרה וצריך לברר מאיפה זה בא, צריך לקנות נעלי הליכה לג'ינג'י, (אנחנו הרי טסים לבוקרשט ביום חמישי) צריך להביא את תלוש המשכורת של עוגי מיוקנעם ובין לבין כל הזמן טלפונים גם מעוגי שלא מפסיק להתקשר מבית החולים, וגם מאנשים שרוצים לדעת מה אפשר לעשות אצלנו כי הילדים בחופש וצריך להעסיק אותם.
הניסיון להתקשר להוט היה ממש מתסכל. אחרי שחיכיתי המון זמן על הקו ונאלצתי להקשיב לפרסומות המרגיזות של הוט הגעתי בסוף למישהי שרשמה את הטלפון שלי והבטיחה שיחזרו אלי תוך שעתיים. חזרו אחרי שלוש וברגע הכי פחות נוח כמובן, בדיוק ניסיתי לנגוס באיזה מאפה טעים שקניתי אחרי שהסתובבתי רעבה כמה שעות כי לא אכלתי ארוחת בוקר.
ויתרתי על המאפה שלי לטובת השיחה ודיברתי עם נציגה לחוצה ועצבנית שכעסה עלי שאני לא ליד הראוטר. אמרתי לה שכבר ניתקתי אותו כמה פעמים בניסיון לאתחל אותו וזה לא יעזור, צריך טכנאי אבל היא כעסה עלי ובסוף נפרדנו כאויבות בנפש.
גם עניין העובש המגעיל על התקרה התברר כבעיה של הגג של המבנה שבו שוכן מרכז המבקרים שלנו. אין שם ניקוז טוב וכנראה שבגלל החורף הקשה המים חלחלו אלינו. הודענו על כך לאחראי התחזוקה של המושב וכמו שאני מכירה אותו הוא לא יעשה כלום. אין לי מושג למה משלמים לו, הבן אדם לא יעיל לחלוטין. מזל שעוד מעט קיץ, נצבע מחדש את התקרה ונקווה לטוב.
מצד שני בקניות היה לנו יותר מזל, נתקלנו בבחור נחמד ושירותי מאוד בחנות קולומביה וקנינו לג'ינג'י נעלים מעולות והוספנו גם מעילון פליז יפה בשבילי.
בצהרים כבר הייתי גמורה מעייפות. בגלל כאב הגב ישנתי מעט מאוד בלילה ובקושי הצלחתי לאכול ארוחת צהרים, אכלנו במסעדה ביגור כי הבאנו להם הזמנה של דבש.
בבית קיבלנו טלפון מהשכן שלנו שיש לו חנות ליד מרכז המבקרים וגם הוא סובל מהוט. הוא סיפר שבאו טכנאים וסידרו שם משהו ואפילו הבטיחו שעכשיו הכל יהיה בסדר. התקשרתי לטלפון של מרכז המבקרים, (טלפון שעובד גם על אינטרנט) ולתדהמתי הרבה הטלפון כן עבד הפעם. אולי הבעיה הסתדרה סוף סוף?
מחר אסע לשם שוב לבדוק אם יש חדש ואם לא אצטרך להמתין שם עד שאצור קשר עם הוט או שלחלופין פשוט אתקשר לבזק, אולי הם יהיו יעילים יותר?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה