יום ראשון, 24 בפברואר 2019

איך ניצחתי את הביורוקרטיה

היום נסעתי לחיפה לסידורים. גאה מאוד השתמשתי ברב-קו החדש שלי שעליו מופיעה תמונתי, (תמונה איומה שגורמת לי להראות כמו פנקייק דרוס אבל מילא) ובעזרת בחור צעיר ואדיב אפילו הצלחתי לתקף אותו בלי בעיות מיוחדות. היה עלי לשלם בבנק הדואר אגרה גבוהה להחריד (633 ש"ח) כדי שיאשרו לנו את הצוואה של חמותי. בגלל המדיניות החדשה שלנו שמטרתה לחסל את משיכת היתר הכרונית שלנו יצאתי בלי כרטיס אשראי ועם סכום כסף פעוט ופנקס צ'קים במטרה לשלם בצ'ק. שילמתי את הארנונה ואת אגרת הרכב וכשהגעתי לאגרה של משרד המשפטים עצרה אותי הקופאית החביבה והודיעה לי שאפשר לשלם רק במזומן או בצ'ק מאושר על ידי עורך דין.
כבר ראיתי את עצמי חוזרת מובסת הביתה ונאלצת לנסוע שוב לחיפה כדי לסדר את הניג'וס הזה (על ההערות העוקצניות של ג'ינג'י העדפתי לא לחשוב) אחר כך התחלתי לחשוב קצת, יש לא רחוק בנק ויש לי צ'קים ויש כסף בבנק, למה שלא אוציא כסף מזומן בעזרת צ'ק עצמי? הבחורה הנחמדה שהתעסקה עם כל המכונות בפתח הבנק בישרה לי שאין קופות בבנק הזה אבל יש דרך להוציא כסף גם בלי כרטיס אשראי בתנאי שיש לי אפליקציה בנייד. למרבה השמחה יש לי, ואחרי שביקשתי מזומן וקיבלתי קוד הצלחתי להוציא כסף מהקיר ומאושרת מאוד שילמתי וסיימתי חיש קל את כל עיסוקי עם משרד המשפטים.
הנייד היעיל שלי הציל אותי שוב כשבאותה הזדמנות הגשתי את דו"ח ההוצאות של עוגי (הוא פושט רגל) ונזכרתי פתאום שאני צריכה העתק חתום של האישור אבל שכחתי לשכפל אותו קודם ובמשרד לא הייתה מכונת צילום. הפקיד החביב הציע לי פשוט לצלם בנייד את המסמך הנ"ל. איזה רעיון מוצלח ופשוט, איך לא חשבתי על זה קודם?
                                      האביב כבר כאן

חזרתי הביתה מרוצה מאוד מעצמי וממזג האוויר הנהדר. שמתם לב שהאביב כבר בפתח?
חוץ מזה צץרץ עבר סוף סוף לגור בדירה למטה וזה ממש נחמד. פתאום יש לו מקרר נורמלי ומכונת כביסה. לימדתי אותו להשתמש בה ואני מאוד נהנית לראות איך הוא מתפקד כעקרת בית, ובניגוד לאחיו הוא מסודר ונקי וזה ממש תענוג.

עם הכלבים בטיול אחרי הצהריים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה