יום רביעי, 17 באוקטובר 2018

יש!

בשעה טובה עוגי קיבל את ההודעה המיוחלת והוא נחשב לנכה. הוא הודיע לי בדיוק כשיצאתי מניקוי שיניים. אחד הדברים הכי שנואים עלי בעולם. ההודעה שלו רוממה את רוחי אבל כשנכנסתי לאזור האישי שלו חטפתי שוק. מתברר שביטוח לאומי חטפו התקף נדיבות פתאומי והחליטו לתת לו קצבת נכות רטרואקטיבית שנה אחורה מה שאומר שבחשבון הבנק שלו נחת סכום יפה מאוד.
לא סיפרתי לו על זה, עוגי ידוע בכישרונו לבזבז כסף וחשבתי שעדיף שלא ידע כמה כסף יש לו עכשיו. הוא עדיין בחובות לבנק אחד וגם בחובות כלפינו. למרבה הצער פקידה אחת מביטוח לאומי התקשרה אליו וגילתה לו את הסוד. הוא כמובן שמח מאוד ומיד התחיל לתכנן תוכניות והיינו צריכים לעבוד קשה כדי לצנן את ההתלהבות שלו. התפשרנו על אייפון חדש. את הישן שעוד לא גמרתי לשלם עליו הוא איבד כמה ימים אחרי שתיקן לו את המסך בסכום ממש גבוה. עוגי הצליח לאבד ולהרוס יותר ניידים מאשר כל אחד אחר שאני מכירה. הוא ממש מוצלח בקטע הזה.
הוא כבר שוב עובד, (נראה כמה זמן הוא יחזיק מעמד) ונכון לעכשיו חי בבית. זה לא הכי נוח אבל הוא החליט שעד שלא ידע מה קורה עם השיקום ועם העבודה עדיף לא לשכור דירה חדשה.
לקח לי יומיים לפנות את הדירה הישנה שלו ועבדתי ממש קשה לנקות אותה. גם הוא בא לעזור לי והעבדתי אותו בלי רחמים. נוח לנקות כשיש לך עוזר גבוה וחזק ממך שאין לו כאבי גב וברכיים. למחרת חשבתי שאני פשוט עייפה מהעבודה הקשה אבל המשכתי להרגיש רע גם אחרי מנוחה ממושכת והבנתי שאני פשוט חולה.
מעצבן אבל גם זה יעבור, רק בריאות לכולם!
הדירה הנקייה. רואים אותי בראי של השירותיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה