יום ראשון, 20 בפברואר 2022

שאלון פיבו




מהי התכונה החביבה עליך בבני אדם (גם גבר וגם אישה)?     

אוהבת אנשים שיש להם חוש הומור ואינטליגנציה, אבל רק בתנאי שהם משולבים בטוב לב.

 

מהו המאפיין העיקרי שלך?

סובלנות ושאיפה להרמוניה ושקט. רתיעה ממריבות ומאלימות.

 

מהו הפגם העיקרי שלך?

חוסר שאפתנות, ותרנות וחולמנות

 

מהו העיסוק החביב עליך?

קריאה, בהייה באוויר, ולפעמים גם כתיבה


 מהו אושר עבורך?    

להיות בבית עם מקרר מלא אוכל טעים, ספרים חדשים ומרתקים שממתינים לי וכולם רגועים ושלווים בלי בעיות שיש לפתור, בלי ויכוחים צעקניים ומריבות מעיקות.

 

מהי אומללות עבורך?

בעיות וצרות, שלי ושל אחרים. בעיות של פרנסה ובעיות בריאות הן הכי גרועות. לחץ בגלל חסרון כיס או בעיות בריאות ומתח בגלל מריבות וחילוקי דעות מאמללים אותי.

 

אלמלא היית את, מה היית רוצה להיות?     

אישה יפה וגבוהה יותר, בלי בעיות משקל יתר, חזקה ובטוחה בעצמי בלי לדאוג מה אחרים אומרים עלי ומה הם חושבים. ללכת בדרכי בלי היסוסים ובלי פחדים.

 

היכן היית רוצה לגור?

אוהבת את מקום המגורים שלי בצפון הארץ. לא רוצה לגור במקום אחר אבל אשמח לעבור לדירה קטנה יותר ופחות מסובכת לתחזוקה.

 

מהו הצבע והפרח החביב עליך?

אוהבת צבע אדום על כל גווניו כולל ורוד. אוהבת כלניות, נוריות ופרגים וכמובן את כליל החורש הנהדר.

 

מיהם סופרי הפרוזה החביבים עליך?

דוד גרוסמן, א.ב. יהושוע, עמוס עוז, צרויה שלו ומאיר שלו. סופרים שכותבים בעברית טובה ועשירה גורמים לי עונג גדול

 

מיהם המשוררים החביבים עליך?

לא כל כך קוראת שירה אבל אני אוהבת את המשוררת הפולניה ויסלבה שימבורסקה, את אלתרמן, עמיחי, שלונסקי ושאול טשרניחובסקי.

 

מיהם הגיבורים החביבים עליך בסיפורת?

החייל האמיץ שוויק והמוקיון של היינריך בל

 

מיהי הגיבורה החביבה עליך בסיפורת?

אוהבת מאוד את הגיבורות המאופקות והרגישות של ג'יין אוסטין

 

מיהם הציירים והמלחינים החביבים עליך?

מודליאני ומוצרט

 

מיהו הגיבור שלך בחיים האמיתיים?

אחי הצעיר שהיה אמיץ מספיק ללכת אחרי הלב שלו ולעשות מה שבאמת התחשק לו לעשות

 

מיהי הגיבורה החביבה עליך בחיים האמיתיים?

אימא שלי, הפמינסטית הראשונה שהכרתי שתמיד עבדה והתקדמה ועם זאת הייתה גם עקרת בית למופת ומתמודדת כיום באומץ בבעיות בריאות קשות.

 

אלו הן הדמויות ההיסטוריות שאתה הכי לא אוהב?

מתלבטת בין סטאלין והיטלר. שניהם טיפוסים מאוסים שגרמו המון נזק וסבל

 

מיהי הגיבורה שלך בהיסטוריה?

אנג'לה מרקל

 

מהם המאכל והמשקה החביב עליך?

פחממות זה החיים, בעיקר בצורת פסטה, אוהבת גם פירות ושוקולד מריר. לא אוהבת אלכוהול, הכי טוב זה מים.

 

מהם השמות החביבים עליך?

נמרוד, יפתח, יסמין.

 

מה אני הכי שונא?

אלימות מכל סוג. גם לעג וניסיון להשפיל ולהעליב זה סוג של אלימות

 

מהו האירוע הצבאי שאני הכי מעריץ?

לא ברור לי מה יש להעריץ באירוע צבאי אבל אני מלאת הערכה וכבוד למורדים של גטו וורשה וגם ללוחמים של מלחמת העצמאות

 

מהי הרפורמה שאני הכי מעריץ?

המהפכה הפמיניסטית

 

מהו הכישרון הטבעי שהייתי רוצה להיות מחונן בה?

רוצה להיות מסוגלת לנגן ולשיר בלי לזייף

 

כיצד אני רוצה למות?

מהר ובלי שאסבול. ללכת לישון ולא לקום. פוחדת לחיות יותר מידי ולהגיע למצב של התפוררות גופנית ונפשית שתגרום סבל לי ולמטפלים בי

 

מה מצב הרוח הנוכחי שלך?

מודאגת אך מקווה לטוב

 

לאיזה חולשות הנך מגלה הכי הרבה סובלנות?

עצלנות וחוסר שאפתנות

 

מהו המוטו החביב עליך?

חייה ותן לחיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה