יום ראשון, 9 בינואר 2022

ושוב קורונה? הפעם אומיקרון כנראה...


באין נכדים יש תחליף

עד היום הצלחתי להימנע מבדיקות קורונה. חמקתי בין הטיפות, הקפדתי על מסכה והכל היה בסדר עד שצץרץ הלך לאימון כושר והתברר שהמדריך היה חיובי לקורונה. צץרץ הרגיש קצת מצונן וקנה בדיקות, בהתחלה יצא שלילי ואחר כך חיובי, וכמה שעות אחר כך גם בדיקת הפי.סי. אר. שלו יצאה חיובית. דווקא החברה שלו שגרה איתו יצאה שלילית.

אצלנו היה הפוך, אני הרגשתי מקוררת ומשתעלת ועם כאב ראש ואילו הג'ינג'י הרגיש כרגיל. הבוקר עשינו בדיקה ביתית ויצאנו שליליים. מחר אלך לעשות בדיקת פי. סי. אר. בקופת חולים ונראה מה יהיה. בינתיים ביטלתי את התור לפלדנקרייז למרות שכל הגוף שלי כואב ולא היה מזיק לי קצת טיפול אבל חלילה לי להדביק את המורה שלי או מישהו אחר.

צץ רץ גר ביחידת הדיור מתחת לבית שלנו ואנחנו נפגשים כמעט כל יום ויש סיכוי שנדבקתי ממנו או אולי זה סתם צינון? אין לי חום אבל אני משתעלת וכואב לי הראש וגם השרירים כואבים. הקורונה הזו הפכה את כולנו להיפוכנדרים. נכון להיום אני מכניסה את עצמי לבידוד ומקווה לטוב.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה