יום שני, 5 בפברואר 2018

שכרי יצא בהפסדי

שני דברים מדכדכים קרו בשבוע שעבר, רוקי אכל קצת את השלט של סלקום טי. וי. שהיה בסלון ואיכשהו איבדנו את השלט מפתח של המכונית.
איפה לא חיפשנו אותו, וכמה כעסתי ורגזתי על ג'ינג'י שהיה האחרון שנסע במכונית. שום דבר לא עזר, לא מצאנו את השלט שהוא גם המפתח, ואם לא די בכך גם חיברתי אליו את המפתחות של הבית. מזל שהיה לנו מפתח רזרבי.
היום בבוקר היה לנו זמן והחלטנו לנסוע להחליף את השלט של הטלוויזיה. אמנם אנחנו כמעט לא משתמשים בטלוויזיה ההיא, אבל אם לילי תגיע, כמו שהבטיחה, לביקור היא תתאכזב מאוד אם לא תוכל לרבוץ על הספה חצי לילה ולראות טלוויזיה כמו שהיא עושה תמיד.
נסענו לחוצות המפרץ שם נמצא המשרד של סלקום ורגע לפני שנכנסנו פשפשתי קצת בתיק שלי, ובדקתי בתא עם הריצ'רץ' ולתדהמתי גיליתי שם את השלט האבוד!
איך הוא הגיע לשם ולמה לא גיליתי אותו עד עכשיו זו תעלומה, אבל העיקר שהאבדה נמצאה. בסלקום היו יחסית מעט אנשים וסיימנו מהר ומאחר והיה לנו עוד די זמן הצעתי שנקפוץ למתחם תל חנן לראות טלוויזיות גדולות יותר מזו שיש לנו בחדר השינה. הטלוויזיה הקיימת היא בסדר גמור, אבל לאחרונה גיליתי שאני מתקשה לקרוא את הכתוביות ומתברר ש 32 אינץ' זה כבר לא מספיק. נכנסנו לביג בוקס ונדלקנו על טלוויזיה אחת חכמה וגדולה (49 אינץ') ולא יקרה. הסכימו לפרוש לנו להמון תשלומים והצבעים היו כל כך חדים ויפים... קנינו.
אחר כך לקח לג'ינג'י ולצץ רץ כמעט שעתיים לתלות את הטלוויזיה החדשה ובאמצע התבשר צץרץ שסוף סוף הגיעו הציונים של המבחן בגאומטריה. הוא קצת התרגש וקצת פחד אבל אזר אומץ ובדק ושמח לגלות שלא נכשל אלא קיבל שבעים פלוס, גם במבחן הנוראי באנגלית הוא קיבל שמונים וגם בעברית הצליח לא רע. לא צריך לעשות מועד ב' ואם הוא יצליח גם באלגברה (והוא בטח יצליח כי זה המקצוע שהוא הכי מצליח בו) הוא עובר בלי בעיות לחצי השני של השנה.
אנחנו כל כך מופתעים ושמחים מההצלחה שלו, הוא היה כזה תלמיד גרוע בתיכון ופתאום הוא נעשה חרוץ ורציני ומשקיע, פשוט נהדר!
הטלוויזיה הגדולה והיפה שלנו תלויה עכשיו לבטח ומאחר וצץרץ עשה לעצמו מנוי לנטפליקס גם אני יכולה לראות עכשיו סדרות וסרטים לרוב, ומה שהכי נחמד - מתברר שהיא כל כך חכמה עד שאין יותר צורך בממיר של סלקום ואפשר לסלק אותו הצידה יחד עם כל החוטיאדה שנלווית אליו ועם השלט של סלקום.  מתברר שסתם נסענו להחליף אותו אבל אם לא היינו נוסעים לא הייתי קונה טלוויזיה חכמה ככה שאפשר להגיד ששכרי יצא בהפסדי, או ההפך, לא חשוב, מה שחשוב זה שמצאתי לשמחתי הרבה את כל הפרקים של בנות גילמור בנטפליקס ואני עומדת לצפות שוב מחדש בסדרה המלבבת הזו וליהנות מכל רגע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה